Nowe Centrum Obsługi Klienta
Z dumą pragniemy poinformować, że rodzina Mandalaj powiększyła się o nowe Centrum Obsługi Klienta, dedykowane wyłącznie do obsługi rezerwacji pochodzących z naszych serwisów
Centrum Podróży Mandalaj
Od kilku lat zastanawialiśmy się nad takim rozwiązaniem. Wraz z rozwojem naszych serwisów i coraz większą liczbą klientów, stworzenie osobnej jednostki, zajmującej się wyłącznie obsługą rezerwacji kolonii i wyjazdów narciarskich wydawało się naturalnym krokiem w rozwoju grupy. Krokiem, który pozwoliłby oddzielić dużą turystykę od wyjazdów dla dzieci i młodzieży, poprawił jakość obsługi rezerwacji pochodzących z internetu. I oto jest. Zapraszamy do naszego nowego biura w Koszalinie.
Nowego tylko pozornie. Adres i telefony zostały bowiem takie same. Natomiast nasi konsultanci od 1.03 zajmować się będą wyłącznie koloniami i wyjazdami narciarskimi realizowanymi w ramach Yeti Club. Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwiej będzie dodzwonić się do nas w sezonie i skrócić powinien się również czas oczekiwania na odpowiedź czy potwierdzenie rezerwacji.
I to jeszcze nie koniec naszych pomysłów w tym roku 😉